Рекламата на клик в интернет или перформънс рекламата е един от най-ефективните модели за онлайн реклама както в България, така и в целия свят.
Българските потребители могат да се възпозлват от няколко модела и мрежи на принципа "Цена за клик".
Това са:
- рекламна платформа Google Adwords
- рекламна платформа Facebook
- рекламна платформа YouTube
- рекламна платформа Twitter
- рекламна платформа LinkedIn
- рекламна мрежа на EasyAds.bg
- рекламна мрежа на Adwise.bg
- рекламна мрежа на eTarget.bg
- рекламна мрежа на Direct.dir.bg
- рекламна мрежа на Httpool.bg
- рекламна мрежа на Ad Power
- рекламна мрежа на EasyTrader.bg
Ако имате нужда от повече информация свържете се с нас още сега!
Cost Per Click моделът се разви бурно през последните години в България и все по-често се използва за достигане на необходимата аудитория.
Основното предимство на този модел е това, че рекламодателят плаща само, когато някой е кликнал на рекламния банер или текст и е посетил сайта му.
CPC моделът е изключително подходящ, както за голям, така и за среден и дребен бизнес.
В повечето случаи използвайки този модел:
- имате пълен контрол над разходите
- нямате ограничение на минималните инвестирани средства
- използвате контекстуално насочване на рекламите към подходящата аудитория
- можете ефективно да тествате различни криейтиви в хода на кампанията
- други
За повече информация и конкретни онлайн решения моля свържете се с нас!
Cost Per Click модел на рекламиране предлагат няколко performance мрежи у нас. Затова тук планирането изисква повече информация относно бизнес модела на рекламодателя, неговите конкретни цели и възможности.
За да осъществим и изпълним една рекламна кампания за вас е нужно да определим първо целите й, а след това и рекламния бюджет за постигането им.
Цената на създаването, управлението и анализите след провеждането на кампанията варира в зависимост от мащаба на рекламната кампания, таргетирането, както и реализирания рекламен бюджет.
Цената за клик при различните платформи и рекламни мрежи варира.
Разходите зависят от това какъв рекламен модел се използва. В общи линии има значение дали ракламните материали са банери, текстови линкове (с или без изображение) и др.
В зависимост от целите на рекламната кампания се анализират и подбират най-подходящите рекламни канали и платформи.
Ако желаете да използвате този модел реклама и имате нужда от съвет, не се колебайте да ни потърсите!
Цената на услугата (таксата за управление) варира в зависимост от мащаба на рекламната кампания, реализирания рекламен бюджет, както и други фактори.
Възползвайте се от безплатна консултация, свържете се с нас сега!